Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Titulars

L'ICAB participa en les Jornades de Juntes de Govern dels Col·legis de l'Advocacia que se celebren a Bilbao

L'objectiu d'aquestes jornades és analitzar els principals reptes a què s'enfronten la professió i els Col·legis.

08/09/2021

Una delegació de Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, ​​encapçalada per la degana, Mª Eugènia Gay, participen des d'avui i fins el proper divendres 10 de setembre de 2021 a les VIII Jornades de Juntes de Govern dels Col·legis de l'Advocacia que se celebren a Bilbao.

Sota el lema '#SomosAbogacía' i durant tres dies més de 800 professionals de l'advocacia de tot Espanya abordaran els principals reptes que ha d'encarar la professió i els Col·legis, entre les quals cal destacar el secret professional, la publicitat o el futur de les institucions.

A més, es premiaran les millors pràctiques dels Col·legis sobre Deontologia, Igualtat, Comunicació, Torn d'Ofici, solució de controvèrsies, drets humans, gestió i innovació, formació i serveis a col·legiats. El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona opta a les "best practices" en les categories de Comunicació, Formació i MASC.

• Activitats Socials | Comunicació i Màrqueting

Coral, Teatre, Futbol... i un Grup de Música Clàssica! Apunta't a les Activitats Socials de l'ICAB!

Formació, orientació, representació institucional i un ampli ventall de serveis professionals. El teu Col·legi t’ofereix tot això, però també molt més, com les nostres Activitats Socials. Apunta-t'hi i gaudeix-ne!
  • Notes de Premsa | Titulars | Secció de Dret Administratiu

Comunicat de la Junta de Govern de l'ICAB

Davant les notícies aparegudes als mitjans de comunicació en els darrers dies sobre la mesura adoptada pel Govern de l’Ajuntament de Barcelona relativa a la reducció horària d’obertura dels locals de restauració situats al carrer Enric Granados ...
  • Notes de Premsa | Titulars

A les xarxes, ara som @ICABarcelona

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona estrena denominació a les xarxes de Twitter i Instragram amb l'usuari @ICABarcelona.