Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa | Titulars

L’ICAB, present a la festa patronal del Col·legi Notarial de Catalunya 2024

El degà i la vicedegana de l’ICAB, Jesús M. Sánchez i Susana Ferrer, respectivament, han assistit aquest 28 de juny de 2024 a la festa patronal organitzada pel Col·legi Notarial de Catalunya amb motiu del seu patró, Sant Joan Evangelista.

Sun Jul 28 22:12:00 CEST 2024

En el marc d’aquest acte s’ha lliurat la Medalla d’Honor del Col·legi de Notarial de Catalunya a Sofía Puente Santiago, secretària d’Innovació i Qualitat del Servei Públic de Justícia, per la seva trajectòria de servei a la justícia com a exdirectora general de Seguretat Jurídica i Fe Pública.

Com a novetat d’aquesta festivitat, enguany s’ha entregat el guardó de nova creació “Premi Comunicació CNC”, amb el qual es vol reconèixer als mitjans i professionals de la comunicació que han destacat en l’àmbit jurídic durant la seva trajectòria.

La guardonada d’aquesta primera edició ha estat Ana Togores Guisasola, directora de Comunicació del Consejo General del Notariado, per la seva contribució a la professionalització, projecció i consolidació de la comunicació jurídica i el reforç de la reputació dels professionals jurídics i, en particular, del Notariat.

Durant aquest esdeveniment també s’ha fet un reconeixement a persones que, amb la seva aportació, han contribuït a reforçar els llaços de notariat i a fomentar la col·laboració entre els professionals jurídics.

En aquesta ocasió, han rebut aquesta distinció la segona tinent de l’alcaldia de Barcelona, Maria Eugènia Gay, per la seva estreta col·laboració durant el seu mandat com a degana de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (2017 – 2022); qui fou degà del Col·legi de Procuradors de Barcelona, Ángel Quemada, per la seva estreta col·laboració com a degà de l'Il·lustre Col·legi de Procuradors de Barcelona (2018 – 2023); i Jorge Jiménez, per la seva tasca com a director de l'Escola Judicial, càrrec que va exercir des de 2018 fins a març de 2024.

Com és tradició durant l’acte, celebrat al Reial Club de Polo de Barcelona, s’ha homenatjat als notaris i notàries que compleixen 25 anys de servei professional i així com a aquelles que s’han jubilat en l’últim any.