Màrqueting | Titulars

L'ICAB, present a les Jornades Tècniques de Col·legis celebrades a Burgos

Una delegació del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ha participat a les Jornades Tècniques de Col·legis organitzades pel Consejo General de la Abogacía Española (CGAE) els dies 28 i 29 d'abril del 2022 a la seu de l'ICA Burgos.

Fri Apr 29 15:00:00 CEST 2022

Victoria Ortega, presidenta del Consejo General de la Abogacía Española, ha inaugurat les sessions formatives, que han reunit membres de Juntes de Govern i professionals dels 83 Col·legis, amb l'objectiu de millorar la coordinació dels serveis i la formació que ofereixen.

Durant les jornades s'han exposat els aspectes més rellevants del nou Estatut General de l'Advocacia i la Transparència. Així mateix, tots els assistents han pogut triar entre diferents itineraris de formació: un de Comunicació i Màrqueting; un altre sobre Serveis Jurídics i un tercer sobre Gerència i tresoreria.

L'ICAB ha estat representat en aquestes Jornades de Tecnificació de l'Advocacia amb la Diputada de la Junta de Govern responsable del Torn d'Ofici, Carmen Valenzuela, i personal tècnic de la Corporació.

Valenzuela ha participat en la taula rodona "Bones Pràctiques en matèria del Servei d'Assistència Jurídica Gratuïta";  la directora de Màrqueting de l'ICAB, Dolors Vidal, ha estat ponent del panell sobre “Casos d'èxits a la comunicació col·legial”; i el director Financer de la Corporació, Daniel Llenas, ha assistit a la conferència titulada “Noves vies per generar recursos als Col·legis d'Advocats”.

Una excel·lent ocasió per fer networking i posar en comú els principals reptes a què s'enfronten la professió en general i els Col·legis en particular.

#JornadasTécnicasAbogacía