Altres Cursos | Titulars

L'ICAB, present al XIII Congrés de l'Advocacia organitzat pel CGAE (2023)

Aquest dimecres, 3 de maig de 2023, comença el XIII Congrés de l'Advocacia sota el títol “Per la cultura de l’acord” i amb els Col·legis de l'Advocacia de Tarragona, Reus i Tortosa com a amfitrions. Formació en totes les àrees del Dret i sessions deliberatives per debatre sobre el futur de la nostra professió.

Wed May 03 09:00:00 CEST 2023

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) hi serà present com a institució amb la presència del degà, Jesús M. Sánchez, i diferents membres de la Junta de Govern. El Col·legi també estarà representat per persones col·legiades que actuaran com a ponents o moderadors de sessions i comunicacions i participants.

El dijous 4 de maig, el degà emèrit Jaume Alonso-Cuevillas abordarà "Com pot afectar la llei d'Eficiència Processal en l'exercici de l'advocacia", mentre que els diputats de la Junta de Govern de l'ICAB Frederic Munné i Carles Garcia Roqueta tractaran, respectivament, sobre "Els avantatges de l'abitratge" i "La mediació en Sanitat".

També Martí Batllori, advocat i membre de la Subcomissió de Dret Mercantil i Concursal del CGAE i del Grup de Treball de la Segona Oportunitat ICAB-CICAC analitzarà "Com canvia el nou reglament d'Administració Concursal".

El divendres, la degana emèrita Sílvia Giménez-Salinas exposarà "Les últimes reformes legislatives amb incidència en el dret de menors" i el degà, Jesús M. Sánchez, coordinarà la sessió deliberativa "Intermediació i nous models de negoci", amb ponència de l'exministre Francisco Caamaño.

Animem a tota l'advocacia a participar d'aquest rellevant Congrés de l'Advocacia 2023.

Ens veiem al Centre de Convencions de Port Aventura!

#AcuerdoAbogacía