Màrqueting | Comunicació i Màrqueting | Titulars

L'ICAB us desitja Bon Nadal i Feliç 2023!

"La màgia de treballar per un món més just".

Tue Jan 03 21:00:00 CET 2023

La màgia de treballar per un món més just. L'ICAB us desitja Bon Nadal i Feliç 2023! | ICAB · Advocacia Barcelona | Vimeo.

Conscients del poder de la imatge, el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ha innovat la seva tradicional Nadala i enguany l’ha fet en un format audiovisual. El vídeo, rodat a la seu col·legial, mostra com la nena i el nen protagonistes de l'anunci passegen en somnis per espais emblemàtics de l’ICAB. Comencen a la Sala de Lectura de la Biblioteca, on descobreixen el poder dels llibres i els coneixements que aquests transmetren, i que poden contribuir a un món millor i ple de pau, amor i, sobretot, més just. Posteriorment, recorren el Pati de Columnes del Palauet Casases, on els nens es queden meravellats davant la bellesa i màgia que transmet aquest espai.