Departament de Biblioteca | Biblioteca | Secció de Compliance

La Biblioteca de l’ICAB acull la presentació del llibre "Las investigaciones internas en el compliance penal"

La Sala de Lectura de la Biblioteca de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona ha estat l'escenari, el dijous 5 de maig de 2022, de l’acte de presentació del llibre "Las investigaciones internas en el compliance penal. Factores clave para su eficacia", de l’editorial Thomson Reuters Aranzadi.

Thu May 05 15:07:01 CEST 2022

L’esdeveniment ha comptat amb les ponències dels advocats Miquel Fortuny Cendra (director de l'obra) i Irene López López; de José R. Agustina, catedràtic de Dret penal a la Universitat Abat Oliba i d'Albert Estrada Cuadras, director d’Investigacions Internes.

La moderació de l’acte ha anat a càrrec de l’Anna Núñez Miró, directora de Compliance.

L'obra s'adreça especialment a advocats/des de penal, compliance officers, responsables de compliment  i empreses i assessories jurídiques.

La Sala de Lectura de la Biblioteca de l’ICAB és l’espai on s'hi ubiquen les monografies publicades en els últims 6 anys organitzades per matèries.