open menu menú
Advocacia Barcelona

Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | CRAJ-COVID-19

La CRAJ informa: Bones pràctiques als edificis judicials en relació a la pandèmia per COVID-19 (actualització 26 d'abril de 2022)

Us informem de l'actualització del document de bones pràctiques als edificis judicials del Departament de Justícia, amb mesures per a la prevenció de contagis per COVID-19.

27/04/2022

Aquest document té com a objectiu recollir el conjunt de mesures de protecció davant la pandèmia que cal aplicar als edificis judicials de Catalunya. Actualització a data 26 d'abril del 2022.

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 93 601 13 44 / 93 496 18 80

• Administració i Justícia - CRAJ | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Concursal | Laboral | Secció de Dret Concursal | Secció de Dret Laboral

La CRAJ informa: Noves eines de Justícia Digital

Us informem que la Direcció General de Transformació digital de l'Administració de Justícia del Ministeri de Justícia ens ha comunicat que a partir del día 23 de febrer de 2023 s'activarà l'accés als professionals de l'Administració de Justícia ...

La CRAJ informa: comunicacions d’interès la Direcció General de Transformació Digital

Des de la Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia ens han informat del següent:

La CRAJ informa: presentació telemàtica d’escrits a la jurisdicció penal

El Departament de Justícia ha anunciat que l’entrada telemàtica d'escrits ja es troba en funcionament a tots els jutjats de l'àmbit penal.