Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

La CRAJ informa: Implementació de la Nova Oficina Judicial a Esplugues de Llobregat

Des del Servei d’Organització Judicial del Departament de Justícia, Drets i Memòria de la Generalitat de Catalunya ens informen de la implementació de la Nova Oficina Judicial al partit Judicial a Esplugues de Llobregat, que estarà operativa a partir del 4 de novembre del 2024.

Thu Jun 13 09:15:00 CEST 2024

Així mateix, s’ha previst una sessió informativa sobre aspectes organitzatius que se celebrarà el 13 de juny del 2024, a les 12 h, a la sala de vistes número 2 de l’edifici judicial d’aquest partit.

Per a més informació de l’oficina judicial es pot consultar el següent enllaç web de l’Administració de justícia (https://justicia.gencat.cat/ca/ambits/administracio-de-justicia/oficina-judicial/index.html#googtrans(ca|es)) i es poden adreçar dubtes i/o suggeriments al següent correu: oficinajudicial.dj@gencat.cat.

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)