open menu menú
Advocacia Barcelona

Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | CRAJ-COVID-19

La CRAJ informa: Mesures de confinament sanitari a Centres Penitenciaris a Catalunya per COVID-19 (16/03/2022)

Us comuniquem els mòduls dels centres penitenciaris que es troben en confinament sanitari per COVID-19. Els interns poden rebre visites dels seus advocats, tot i que us informem de la possibilitat de contagi.

16/03/2022

Aquesta informació és la que consta en aquesta Secretaria en el moment d’enviar aquest correu i podria variar en qualsevol moment posterior.

• CP PONENT: MR 6
  • CP LLEDONERS: M5

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 93 601 13 44 / 93 496 18 80

• Administració i Justícia - CRAJ | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Concursal | Laboral | Secció de Dret Concursal | Secció de Dret Laboral

La CRAJ informa: Noves eines de Justícia Digital

Us informem que la Direcció General de Transformació digital de l'Administració de Justícia del Ministeri de Justícia ens ha comunicat que a partir del día 23 de febrer de 2023 s'activarà l'accés als professionals de l'Administració de Justícia ...

La CRAJ informa: comunicacions d’interès la Direcció General de Transformació Digital

Des de la Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia ens han informat del següent:

La CRAJ informa: presentació telemàtica d’escrits a la jurisdicció penal

El Departament de Justícia ha anunciat que l’entrada telemàtica d'escrits ja es troba en funcionament a tots els jutjats de l'àmbit penal.