open menu menú
Advocacia Barcelona

Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | CRAJ - Normes Repartiment

La CRAJ informa: modificació de les normes de repartiment d'assumptes entre les Seccions de la Sala Contenciosa Administrativa de l’Audiència Nacional

Us informem de la publicació de l’Acord adoptat per la Comissió Permanent del CGPJ en data 30 d’octubre 2023, relatiu a la modificació de les normes de repartiment d'assumptes entre les Seccions de la Sala Contenciosa Administrativa de l’Audiència Nacional.

07/12/2023
Podeu consultar el detall de la resolució en el adjunt.

• Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ)

• Mallorca, 283
      Barcelona, Barcelona (Espanya)
    • 93 601 13 44 / 93 496 18 80

• Administració i Justícia - CRAJ | Comissió de Relacions amb l'Administració i la Justícia (CRAJ) | Concursal | Laboral | Secció de Dret Concursal | Secció de Dret Laboral

La CRAJ informa: Noves eines de Justícia Digital

Us informem que la Direcció General de Transformació digital de l'Administració de Justícia del Ministeri de Justícia ens ha comunicat que a partir del día 23 de febrer de 2023 s'activarà l'accés als professionals de l'Administració de Justícia ...

La CRAJ informa: comunicacions d’interès la Direcció General de Transformació Digital

Des de la Direcció General de Transformació Digital de l'Administració de Justícia ens han informat del següent:

La CRAJ informa: presentació telemàtica d’escrits a la jurisdicció penal

El Departament de Justícia ha anunciat que l’entrada telemàtica d'escrits ja es troba en funcionament a tots els jutjats de l'àmbit penal.