Departament Internacional ICAB | Titulars

L’advocacia catalana i barcelonina, present al Congrés General de la FBE

La presidenta del Consell de l'Advocacia Catalana, Marta Martínez, i el degà de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, Jesús M. Sánchez, han encapçalat una representació de l’advocacia catalana i barcelonina al congrés, que ha tingut lloc a Màlaga els dies 6, 7 i 8 de juny del 2024.

Mon Jun 10 10:27:41 CEST 2024

La diputada responsable de Relacions Internacionals de la Junta de Govern de l’ICAB, Rosa Isabel Peña, i la degana emèrita Sílvia Giménez-Salinas han participat en la sessió “Advocats del futur”, juntament amb Nicolas Vigneron, responsable de Servei, Experiència de Client i Servei de Xarxa PIME de l’Oficina de Propietat Intel·lectual de la Unió Europea (EUIPO); i Monika Wlodarczyk, vicepresidenta de GEMME. Ha moderat la sessió Izabela Konopacka, presidenta de la FBE.

El diputat de l’ICAB i president de la Comissió de Mediació de la FBE, Carles García Roqueta, ha estat l’encarregat de moderar la sessió "Litigar o Mediar? Aquesta és la pregunta", amb les intervencions de Marc Labbe, vicepresident de la FBE; Inmaculada Jiménez, excoordinadora de la Secció Mediació de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Màlaga; i Michele Calantropo, president Comissió Arbitratge de la FBE.

El Congrés ha estat una excel·lent ocasió per estrènyer vincles amb l’advocacia internacional.