Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Màsters

Màster en Dret Urbanístic APCE-ICAB 2024-2025 (presencial i on-line)

A l'octubre de 2024, l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) iniciarà el nou Màster en Dret Urbanístic APCE-ICAB, una oportunitat única per a aquells professionals del Dret i disciplines afins que desitgin especialitzar-se en una temàtica en constant evolució.

Thu Jun 13 00:00:00 CEST 2024

En col·laboració amb l'Associació de Promotors de Catalunya (APCE), aquest Màster professional en Dret Urbanístic vol ser una eina innovadora per tal d’impartir formació en Dret Urbanístic i formar un conjunt de professionals altament especialitzats que puguin, en un futur, donar indistintament servei a les Administracions i a les persones afectades per expedients d’aquesta naturalesa.

El comitè científic del màster estarà format per destacats professionals i acadèmics, la qual cosa és garantia d’una formació de qualitat i actualitzada.

Aquest programa es dividirà en quatre blocs, principalment: el Dret urbanístic troncal, el Dret urbanístic sectorial, el Dret urbanístic i futur i el Dret urbanístic comparat.

El Màster inclourà sessions pràctiques com la resolució de casos de reparcel·lació i la intervenció directa en expedients reals assignats per ajuntaments. Aquestes activitats permetran als alumnes aplicar els seus coneixements en situacions concretes, millorant així la seva capacitat d'anàlisi i resolució de problemes.

Així mateix, aquest programa combinarà una sòlida base teòrica amb la resolució de casos pràctics reals, aportant una visió integral del sector.

No deixis passar aquesta oportunitat de formar-te en una àrea amb gran demanda i projecció professional.

Per a més informació: masters@icab.cat

#FormacióICAB

INSCRIPCIONS 2024-2025