Secretaria Tècnica cAmpus ICAB / Màsters Formació | Formació ICAB

Màsters d'Especialització Jurídica ICAB 2021/2022. També formats on-line i blended! Inscripcions obertes!

Vols especialitzar-te en una branca del Dret? Els Màsters d'Especialització Jurídica del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona t'ofereixen un ampli ventall d'àmbits de coneixement que t'ajudaran a donar un pas més, especialitzant i completant els teus coneixements.
16/09/2021

Els Màsters d'Especialització t'ajudaran a assolir unes capacitats específiques que t’habilitaran per a la dedicació en una determinada àrea de coneixement:  Immobiliari, Compliance, Negocis, Propietat Industrial i Intel·lectual, Laboral i Recursos Humans, Consum, Advocacia Penal, Processal Civil, Societat de la Informació, Família i Successions, Mediación i Arbitratge i ADR, Fiscal i Dret Concursal.