Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: L’ICAB reconeixerà a través del Premi Memorial Degà Roda i Ventura 2023 els millors treballs que versin sobre Col·legis professionals i l’exercici de l’advocacia

L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ha convocat el Premi Memorial Degà Roda i Ventura 2023

Tue Jan 09 16:57:00 CET 2024

Barcelona, 9 de gener del 2024. L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) ha convocat el Premi Memorial Degà Roda i Ventura, que està destinat a guardonar els millors treballs que versin sobre Col·legis professionals i l’exercici de les professions liberals, especialment l’advocacia, publicats en el territori de l’Estat espanyol i escrits en qualsevol de les llengües oficials d’aquest entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2023.

Podran optar al Premi els llicenciats/des i graduats/des en Dret i els/les estudiants d’una Facultat de Dret.

Hi ha dues modalitats del premi, la primera guardona el millor article, sèrie d’articles o reportatge de caràcter informatiu o divulgatiu publicat en premsa escrita o digital, en publicacions periòdiques i regulars, i la segona premia a la millor monografia, assaig o article doctrinal.

El Jurat, presidit pel degà de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Jesús M. Sánchez, i constituït per tots els degans emèrits de la Corporació, es reserva el dret d’adjudicar el Premi a un treball publicat que s’ho mereixi, encara que no s’hagi presentat al Premi, sempre que s’hagi publicat durant el 2023, així com de fer menció especial d’algun dels treballs no premiats que, per la seva qualitat i interès, se’n facin dignes.