Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Notes de Premsa

NOTA DE PREMSA: La Global Mediation Conference, el primer congrés internacional de Mediació per l'Advocacia se celebra a Barcelona del 21 al 23 de gener de 2020

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), a través del seu Centre de Resolució Alternativa de Conflictes (ADR) i el Grup Europeu de Magistrats per la Mediació (GEMME) organitzen la Global Mediation Conference del 21 al 23 de gener de 2020
Tue Oct 08 00:00:00 CEST 2019

Barcelona 5 d'octubre de 2019

Participants. Amb l'eslògan "Noves eines per als nous reptes de l'advocacia", la Global Mediation Conference és un Congrés Internacional dirigit a advocats, jutges i altres professionals de l'àmbit jurídic i de la mediació, que espera rebre uns 1.500 participants de tot el món . És la primera reunió d'aquestes característiques que tindrà lloc a Barcelona.

Programa i ponents. El programa del congrés inclou conferències magistrals, taules rodones i presentació de comunicacions sobre temàtiques d'actualitat en mediació com: Noves tendències en ADR per a l'advocacia; Mediació Comercial; Negociació, advocacia i notariat; Innovació i desenvolupament en Mediació; Mediació Familiar; Arbitratge nacional i internacional o Justícia Restaurativa. Hi participen com a ponents experts en Mediació de tot el món.

Termini d'inscripció. Des del passat 29 de juliol està oberta la inscripció online, amb una quota reduïda per "Early Bird" fins el 31 d'octubre de 2019.