Comissió de Drets de les Persones amb Discapacitats | Comissió dels Drets de la Gent Gran | Secretaria de Junta de Govern

Nous òrgans de direcció a 2 Comissions de persones col·legiades: Drets de les Persones amb Discapacitat i Drets de la Gent Gran

De conformitat amb les previsions de l’article 15.6 del Reglament de les comissions de persones col·legiades de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, la Junta de Govern ha acordat desconvocar les eleccions inicialment previstes per al 14 de novembre de 2023 per proveir els càrrecs de l’òrgan de direcció de les Comissions que seguidament s’indiquen i declarar electes les candidatures úniques proclamades integrades pels companys i companyes següents:

Mon Oct 16 00:00:00 CEST 2023

Gemma Martí Cucurella

Albert Almazor Mur

Santiago Ayesta Velasco

Les eleccions per proveir els càrrecs del Comitè Executiu de la Comissió per a la Igualtat de Drets dels Nous Models de Família han quedat desertes, en no haver-se presentat cap candidatura.

Les eleccions per proveir els càrrecs de l’òrgan de direcció de la Secció de Dret Marítim i del Transport han quedat desertes, en no haver-se presentat cap candidatura.

Barcelona, octubre 2023