Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Nova formació per als advocats de part que intervenen en una mediació

El Centre de Mediació del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (CEMICAB) fa un pas endavant en els cursos que habitualment programa i organitza una formació específica per als advocats de part que intervenen en una mediació.
Wed Feb 28 00:00:00 CET 2018

Aquesta proposta formativa es desenvoluparà del 6 de març al 12 d’abril de 2018 en horari de dimarts i dijous de 16 a 20h a l’Aula 2 del Centre de Formació de l’ICAB (Mallorca, 281).

Aquest curs té com a objectiu principal que els advocats i les advocades, si consideren que l’opció adient és la mediació, se sentin còmodes acompanyant i assessorant els seus clients durant aquest procediment.

El programa els hi acostarà les eines per optimitzar el seu rol i vetllar millor pels interessos dels seus clients.

En definitiva, els hi permetrà familiaritzar-se amb la mediació des de la seva condició de professionals del Dret, obrint-los a les estratègies col·laboratives i als escenaris -win to win- que els clients necessiten.

La inscripció és oberta i es pot fer a través del següent enllaç: