Departament de Biblioteca | Formació ICAB

Nova publicació de les edicions digitals de la Biblioteca de l’ICAB: 'Les voluntats Digitals'

El treball d'Albert Ruda González, Professor agregat de Dret Civil de la Universitat de Girona i membre de la Secció d’Harmonització de la Comissió de Codificació de Catalunya, exposa la regulació catalana de les anomenades 'voluntats digitals', mitjançant les quals una persona ordena a una altra què fer amb la presència de la primera en els entorns digitals quan aquesta mori o perdi la seva capacitat de manera sobrevinguda.
Mon Jan 22 00:00:00 CET 2018

La llei aprofita per introduir algunes modificacions en relació a la supervisió dels pares i dels tutors, respecte dels fills o dels incapaços al seu càrrec, en connexió amb la presència d'aquestes persones en els esmentats entorns.

“Les voluntats Digitals”

Podeu consultar altres Edicions Digitals mitjançant el Catàleg de la Biblioteca.