Comissió de Cultura / Seccions | Torn d'Ofici i Assistència al Detingut | Comissió de Cultura / Formació | Formació ICAB

Oberta la matrícula per a la I Jornada Ajuntament de Barcelona - ICAB - IMHAB: 'Formació específica en matèria d'Habitatge'

El dijous, 13 de desembre, el Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) i l’Institut Municipal de l'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona (IMHAB) organitzen conjuntament una jornada en matèria d’habitatge al voltant de dos eixos principals: les mesures per evitar els desnonaments en situacions de risc i la reforma de la Llei d’Arrendaments Urbans (LAU).
Wed Dec 05 00:00:00 CET 2018

La inauguració de la jornada anirà a càrrec del secretari de l’ICAB, Jesús Sánchez; de les diputades de la Junta de Govern del Col·legi Carmen Valenzuela i Cristina Vallejo; i de Yolanda Hernández Darnes, directora dels Serveis Jurídics de l’Ajuntament.

El programa inclourà tres taules rodones amb ponents experts en la matèria.

La primera se centrarà en la Llei 24/2015 i Llei 4/2016, la seva aprovació  i el seu contingut, el recurs davant del Tribunal Constitucional i la suspensió dels seus efectes.

La segona taula rodona analitzarà les mesures per evitar els desnonaments que puguin produir una situació de manca d’habitatge.

Finalment, a la tercera taula rodona es debatrà sobre la reforma de la Llei d'Arrendaments Urbans (LAU) i les seves perspectives de futur.

L'acte tindrà lloc durant tot el dia 13, de 9 a 17.30h, a la seu de l'ICAB (8a planta, Mallorca 283).

Lunch inclòs amb la matrícula (15 euros col·legiats/des; 25 euros no col·legiats/des).

• Més informació, programa i inscripcions on-line, aquí.

• Formació ICAB | Formació ICAB | Formació Internacional

Acollim a l'ICAB el Seminari ERA sobre fites del Dret Penal de la UE per a advocats defensors

El secretari, Joaquim de Miquel, ha inagurat el seminari “Milestones of EU Criminal Law for Defence Lawyers (Fites del Dret Penal de la UE per a advocats defensors)” que organitza l'Acadèmia de Dret Europeu (ERA) aquest dimarts i dimecres, 6 i 7 ...
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB | Centre ADR - ICAB | Formació ICAB

INSCRIPCIONS OBERTES! V Congrés de Mediació de l’Advocacia 2024

Amb el lema “Una societat amb mirada restaurativa”, els dies 19 i 20 de juny de 2024 se celebrarà el V Congrés de Mediació de l’Advocacia, organitzat pel Centre ADR de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i GEMME.
  • Torn d'Ofici i Assistència al Detingut

INSCRIPCIONS OBERTES! IV Congrés de l’Advocacia d’Ofici a l’ICAB (2024)

Els dies 16 i 17 de maig de 2024 tindrà lloc el IV Congrés de l’Advocacia d’Ofici, organitzat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).