Departament Internacional | Departament Internacional ICAB

PROGRAMA! Legal Link a Lyon els dies 16 i 17 de setembre de 2021

El Departament Internacional de l'ICAB ha organitzat una missió jurídica a Lyon, seguint en la línia de la internacionalització dels advocats/des de Barcelona i els seus despatxos.

Mon Sep 13 14:26:00 CEST 2021

Sens dubte, aquesta missió contribuirà a fomentar el networking, crear sinergies i establir contactes professionals amb advocats/des francesos. Serà els dies 16-17 de setembre de 2021. Fomentem la internacionalització dels col·legiats/des i els seus despatxos. Places limitades. Per a més informació i inscripcions: internacional@icab.cat

PROGRAMA

L’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, en col·laboració amb 'Ordre des Avocats au Barreau de Lyon, organitza la visita d’una delegació de col·legiats/des de l'ICAB  en aquesta ciutat  per als propers 16-17 de setembre 2021.

L'objectiu d'aquesta visita és la promoció de la projecció internacional de l'ICAB i molt especialment dels seus advocats/des. Aquestes reunions estan enfocades a donar el màxim d’eines als participants per ajudar a la internacionalització dels despatxos d’advocats.

El programa inclou visites a despatxos locals, una trobada amb advocats i advocades del Barreau de Lyon, excel·lent oportunitat per crear sinergies, establir contactes professionals i promoure el networking.

Itinerari viatge:

• Sortida de Barcelona: dijous 16 de setembre, matí
  • Tornada a Barcelona: divendres 17 de setembre, vespre

Dijous 16 de setembre

12:30 Dinar de benvinguda

14:30 – 18:30  Visita a despatxos

• CMS FRANCIS LEFEBVRE
  • CINETIC
  • RESSOURCE AVOCATS

19:30 Sopar de networking

Divendres 17 de setembre

09:00 – 11:00 Trobada amb la Comissió Internacional de l’Ordre des Avocats de Lyon