Associació Intercol·legial | Premis, Beques i Subvencions

Participa en el concurs de Narrativa Breu 2024 de La Intercol·legial!

Poden participar els col·legiats/des sèniors i cònjuges, a partir de 60 anys, membres dels col·legis que formen part de l’Associació Intercol·legial, poden presentar els seus treballs. Data límit: 25 d'octubre de 2024.

Fri Oct 18 14:54:20 CEST 2024

El Concurs està reservat a tots els aficionats a la narrativa breu, i la temàtica dels relats, que han de ser originals i inèdits, és lliure.

S’atorgaran tres premis, consistents en lots d’obsequis dels diferents Col·legis membres de la Comissió Intercol·legial de Sèniors. L'entrega de premis es farà al Col·legi de Metges al final de la conferència del 10 de desembre de 2024 en el marc de XIè Cicle de Conferències Intercol·legial.

Consulta les bases del concurs

• Premis i Beques | Titulars | Premis, Beques i Subvencions

Participa en els Premis ICAB 2024!

Consulta els Premis Jurídics que ha convocat l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB). Termini de presentació de candidatures: 2 de desembre de 2024.
  • Biblioteca | Novetats Jurídiques / Jurisprudència | Premis, Beques i Subvencions

Subvencions, premis i beques del 12 al 18 d'octubre de 2024

La Biblioteca de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) recopila cada setmana els premis, beques i subvencions que poden resultar d'interès per a les persones col·legiades.
  • Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Premis, Beques i Subvencions

Convocat el Premi Feixó Carreras 2024 per a noves promocions

Premi Feixó Carreras per a noves promocions destinat a ajudar a la realització d’un treball sobre un tema de Dret Processal o Organització Judicial per part de col·legiats i col·legiades de l'ICAB que hagin obtingut el seu títol de graduat en ...