Assessoria Jurídica | Publicacions | Titulars | Altres serveis

Pla d’acció Barcelona + Sostenible 2021

Podeu adherir-vos al pla Xarxa Barcelona + Sostenible omplint el  formulari que trobareu en aquesta notícia abans del 30 de juny de 2021.

Fri Jun 25 12:46:04 CEST 2021

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona forma part de la Xarxa Barcelona + Sostenible des de fa anys.

Aquest any s’ha elaborat el pla d'acció 2021 amb una proposta d’actuacions per millorar la sostenibilitat del nostre sector.
Consulteu el pla d’acció ICAB 2021

Recordeu que tots som protagonistes i agents del canvi a la ciutat.

Realitzant aquestes accions de sostenibilitat caminem per assegurar un futur viable i durador, aconseguint un valor afegit i una distinció amb altres establiments.

Podeu adherir-vos al pla emplenant el següent formulari en línia abans del 30 de juny:   https://www.barcelona.cat/barcelonasostenible/ca/node/14501

Una vegada enviat el formulari rebreu un correu electrònic que cal clicar per confirmar l’adhesió.

Els col·legiats i col·legiades que teniu activitat econòmica a Barcelona  que us adheriu abans del 30 de juny i implementeu alguna/es de les accions que proposem o d’ altres de pròpies, obtindreu com a reconeixement els següents beneficis fiscals durant l’any 2022:

• Reducció del 10% del preu públic del servei municipal de recollida de residus comercials i industrials assimilables a municipals.
  • Si la necesiteu, podeu sol·licitar-nos la Targeta d’usuari per utilitzar en els Punts Verds de Zona amb una bonificació del 50% sobre les tarifes per la prestació del servei de recollida en els Punts Verds de Zona.

Per  a més informació podeu consultar la web Barcelona + Sostenible:
www.barcelona.cat/bcnsostenible

El paper del l’ICAB és acompanyar-vos a tots i totes les que estigueu interessades en l’execució de les accions que trieu, juntament amb el suport de la Secretaria Tècnica de Barcelona + Sostenible.