Secretaria de Junta de Govern | Premis i Beques

Premi Concurs de dibuix infantil Els Drets Humans - Gener 2024

Darrers dies per participar al Concurs de dibuix infantil “Els Drets Humans”! Data límit 31 de gener de 2024!

Fri Jan 26 15:14:00 CET 2024

Coincidint amb el 75è aniversari de la Declaració Universal dels Drets Humans, la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort organitza el Concurs de Dibuix Infantil “Els Drets Humans”. La data límit de presentació de treballs serà el 31 de gener de 2024.

Els treballs presentats al concurs il·lustraran algun dels següents drets que apareixen a la Declaració Universal dels Drets Humans, que celebra el seu 75è aniversari:

• Dret a descansar, a tenir temps lliure i a gaudir de vacances.
• Dret a tenir aquelles coses necessàries per una vida còmode i saludable, com ara menjar, roba, llar i atenció mèdica.
• Dret a rebre una educació i poder anar a l’escola.

S’estableixen dues categories: una per als concursants de primer, segon i tercer de primària i l'altra per als concursants de quart, cinquè i sisè de primària.

Consulta tota la informació a les bases del concurs.