Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Comissió d'Arbitratge | Comissió de Cultura / Formació

Programades diverses conferències sobre mediació i arbitratge amb motiu del 1r Congrés de l’Advocacia de Barcelona

La mediació i l’arbitratge també seran presents al 1r Congrés de l’Advocacia de Barcelona que se celebrarà al Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) els dies 30 de juny i 1 de juliol de 2016.
Thu Jun 16 00:00:00 CEST 2016

Així, el dijous 30, a les 10 del matí, a l’Aula 3 del Centre de Formació, tindrà lloc una conferència sobre el paper de l’advocat dins del procés de Mediació, a càrrec de l’advocada Anna Buch.

I per al mateix dia, a les 16.30 hores, a l’Aula 74 de l’ICAB, s’ha programat la xerrada titulada ‘L’arbitratge institucional. L’àrbitre d’emergència i el control judicial de l’arbitratge’.  Hi participaran com a ponents el secretari de l’ICAB, Rafael Espino, el notari Antoni Bosch, i l’advocat Francisco Tusquets.

L’assistència a totes dues propostes és gratuïta per a persones col·legiades i associades de l’ICAB, prèvia inscripció OBLIGATÒRIA mitjançant el formulari general del Congrés [AQUÍ].

Recordeu que amb motiu del 1r Congrés de l'Advocacia de Barcelona, durant un dia i mig, tots els espais de l’ICAB (Centre de Formació, edifici Mallorca, 283 i Palauet Casades) oferiran més de 60 activitats de formació gratuïtes per a col·legiats i associats ICAB. Podeu consultar el programa complet AQUÍ.

#congresadvocaciabcn