SolidarICAB

Recapte de productes no alimentaris del Banc d’Acció Social

7 d'octubre de 2017.
Tue Sep 12 00:00:00 CEST 2017

El Banc d'Acció Social (www.bancdacciosocial.org) organitza el proper dissabte 7 d’octubre de 2017 un gran recapte de productes no alimentaris (d'higiene personal, productes de neteja, roba i parament per a la llar, i material escolar, entre d'altres).

Aquest recapte es farà a través de diferents supermercats Caprabo de l'àrea de Barcelona.

Per a més informació: logistica@bancdacciosocial.org

El Banc d'Acció Social, en col·laboració amb l'Obra Social "la Caixa", empra el seu espai com a centre de recepció, emmagatzematge i distribució d'articles no alimentaris, destinats a diverses ONG i entitats socials, que fan la tasca de distribuir els productes a les famílies i persones amb exclusió social de Barcelona i de la seva àrea d'influència.

Tots els col·laboradors del Banc d'Acció Social som voluntaris, sense cap tipus de retribució directa ni indirecta.