Titulars

Recepció institucional a l'ICAB al ministre de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts, Félix Bolaños

El Palauet Casades ha acollit aquest dimecres, 8 de maig del 2024, la trobada institucional del degà de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, Jesús M. Sánchez, i el ministre de la Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts, Félix Bolaños.

Wed May 08 15:53:12 CEST 2024

El degà, Jesús M. Sánchez, i el ministre de Justícia, Félix Bolaños, s’han reunit per abordar qüestions d'actualitat i d'interès per als professionals de l'advocacia, així com sobre el funcionament de l'Administració de Justícia.

A més, el ministre ha signat el Llibre d’Honor del Col·legi, acompanyat del degà, Jesús M. Sánchez; el secretari de l'ICAB, Joaquim de Miquel; la tresorera, Yvonne Pavia; els diputats i diputades de la Junta de Govern Carmen Valenzuela, Montse Pintó, Núria Flaquer, Frederic Munné, Ramón Ángel Casanova, Rosa Isabel Peña i Carles Garcia Roqueta; i el president del Grup de l'Advocacia Jove, Alexander Salvador.

Durant la visita, el ministre Bolaños ha tingut l'oportunitat de conèixer alguns dels espais més emblemàtics de la seu col·legial, com la seva Biblioteca, considerada una de les tres biblioteques jurídiques privades més importants d’Europa.

Com a president de La Intercol·legial, el degà de l'ICAB ha encapçalat la posterior trobada del ministre amb representants de la Sectorial Jurídica d'aquesta associació.

Prèviament, el degà de l'ICAB ha participat de la recepció del Consell de l'Advocacia Catalana al ministre Félix Bolaños, juntament amb la presidenta de l'Advocacia Catalana, Marta Martínez Gellida i els degans catalans.