Formació Internacional | Formació ICAB | Formació Internacional

SAVE DE DATE! Seminari ERA a l'ICAB els dies 22-23 de febrer de 2024: "Reptes post-COVID a la Justícia Penal"

L'ICAB pot convidar 10 col·legiats/des que hi podran assistir de manera gratuïta (aquells qui hi estiguin interessats, escriure a: formaciointernacional@icab.cat) fins al dia 19 de gener (inclòs).

Fri Jan 19 14:41:00 CET 2024

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), conjuntament amb l'Acadèmia de Dret Europeu (ERA), organitza els propers 22 i 23 de febrer de 2024 el seminari “Reptes post-COVID a la Justícia Penal: L'auge de les proves en els dispositius mòbils”.

Objectiu

Els dispositius com per exemple els telèfons intel·ligents i tauletes contenen informació personal com ara l'historial de trucades, missatges de text, correus electrònics, fotografies digitals, vídeos, l’agenda, llibretes d'adreces, contrasenyes i números de targetes de crèdit. Poden ser útils com a fonts de prova digital per examinar-se quan es produeixen activitats delictives.

Aquest seminari té com a objectiu compartir coneixements avançats i intercanviar experiències i bones pràctiques entre jutges, fiscals i advocats en exercici que s'ocupen de processos penals que impliquen proves electròniques en dispositius mòbils.

Temes principals

• Problemes tècnics (caxès d'Internet, servidors intermediaris, xifratge, deep/dark web, etc.)
  • Implicacions legals de les proves electròniques (recollida, avaluació i admissibilitat)
  • L'augment de les proves als dispositius mòbils
  • Informació sobre diferents sistemes nacionals de justícia penal

Idioma:

Anglès

Podeu consultar el programa adjunt.

L'ICAB pot convidar 10 col·legiats/des que hi podran assistir de manera gratuïta (incloent documentació i àpats). Aquells que hi estiguin interessats/des, han d'escriure un correu electrònic amb el nom a la següent adreça electrònica: formaciointernacional@icab.cat  fins al dia 19 de gener (inclòs). Es seleccionaran les sol·licituds per ordre d’inscripció. Es rebrà un correu de confirmació.