Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Grup de l'Advocacia Jove (GAJ) | Alumni EPJ

SAVE THE DATE! Ball de Màscares Venecianes GAJ - Alumni EPJ 2024 el 10 d'octubre

El Grup de l'Advocacia Jove i l’Alumni EPJ del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona volen celebrar l'inici del curs acadèmic de forma especial. Per això, organitzen conjuntament, igual que l'any passat, un Ball de Màscares Venecianes amb moltes sorpreses!

Fri Jul 19 00:00:00 CEST 2024

No podeu faltar a aquest acte que se celebrarà el 10 d'octubre de 2024, a les 20h, al Pati de Columnes del Palauet Casades, seu històrica de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB).

Les entrades es podran adquirir a partir del 12 de setembre, però reserveu-vos la data! Us hi esperem!

• Dress code: vestit fosc per als nois i llarg per a les noies.

S'oferiran màscares venecianes a tots els assistents (incloses en el preu).