SolidarICAB

SOLIDARICAB: Concert solidari Associació Marc Palmés-Nens de Katana

Concert Solidari a la Basílica de Santa Maria del Pi (Plaça del Pi núm. 7, Barcelona ) el dijous 29 d’octubre a les 20.30h.
Mon Oct 19 00:00:00 CEST 2015

L’Associació Marc Palmés-Nens de Katana, constituïda el 2005 a Barcelona, reuneix un grup de professionals compromesos amb diverses iniciatives de cooperació en la regió de Katana, a la República Democràtica del Congo, especialment a benefici dels nens de la zona, la situació dels quals és molt difícil com en tot territori assolat per la pobresa i els conflictes.

L’Associació ha organitzat, amb el Grup Musical Ars Tunae i la col·laboració de la Coral del Col·legi Canigó, un Concert Solidari que tindrà lloc a la Basílica de Santa Maria del Pi (Plaça del Pi núm. 7, Barcelona ) el proper dijous 29 d’octubre a les 20.30 h.

El principal objectiu del concert és recaptar fons per finalitzar les obres i el condicionament de la “Casa Amani” – Amani vol dir Pau en suahili - que serà el primer centre en la regió sota la direcció de l’Associació, des d’on s’impulsarà la seva acció solidària.

Per assistir al Concert, és indispensable disposar de la corresponent entrada, que pots adquirir posant-te en contacte amb l'Associació (Carrer de Pau Claris, 144, 2n pis; telèfon 93 207 68 13).

També pots fer una aportació a la Fila 0 del Concert.

Molta gent petita, en llocs petits, fent coses petites, pot canviar el món”

(Proverbi africà)