Comissió d’Advocats/des Mediadors/es | Centre ADR - ICAB | SolidarICAB

SOLIDARICAB: Fira Internacional de la Mediació (Divendres 23 d'abril 2021)

Webinar solidari per la pròxima diada de Sant Jordi, el divendres 23 d'abril de 2021.

Fri Apr 16 09:35:18 CEST 2021

L'acte té l'objectiu de difondre llibres sobre mediació per evidenciar la importància d'aquest mecanisme de resolució de conflictes en l'actualitat.

La Fira Internacional de la Mediació comptarà amb la col·laboració de prestigiosos autors relacionats amb el món de la mediació i de diversos àmbits.

PONENTS I OBRES:

• Gloria Novel: La mediación en épocas de crisis. Mediación en salud y mediación organizacional, desarrollando un modelo de éxito compartido
  • José Miguel Valle: El triunfo de la inteligencia sobre la fuerza y Ensayos desde el confinamiento
  • Elena Baixauli: En busca de la humanidad, más allá de los sueños
  • Helena Soleto: Mediación y MASC: técnicas y ámbitos
  • Encarna Leal, Mª Dolores Hernández y Nuria Calvo: ¿Qué le dice la liebre al soldadito de plomo? Herramientas para la gestión de la convivencia en espacios de ocio, deporte y tiempo libre
  • Pascual Ortuño: Hijos ingratos y Hacia una justicia sin jueces
  • Luis Argudo Périz: La mediación y la justicia en el siglo XXI
  • Emiliano Carretero: La mediación civil y mercantil en el sistema de justicia
  • Carlo Pilia: Aspectos de la mediación en el ámbito europeo

Les persones que es vulguin inscriure hauran de realitzar una donació de 25 euros i rebran a casa un exemplar en paper del llibre que vulguin.

Aquesta donació anirà destinada a l’Associació per a la Defensa dels Drets de la Infància i la Adolescència (ADDIA).