SolidarICAB

SOLIDARICAB | Sopar a benefici del SJD Pediatric Cancer Center Barcelona

Organitza: Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Wed Feb 21 00:00:00 CET 2018

Sota el títol “Empreses amb valor per la infància” l'Hospital Sant Joan de Déu Barcelona organitza el dijous 8 de març de 2018, a les 19.30h, un sopar benèfic dirigit exclusivament a representants d'empreses.

La recaptació obtinguda en l'esdeveniment es destinarà a facilitar la 2a fase de construcció del SJD Pediatric Cancer Center Barcelona, el primer centre oncològic pediàtric d'Europa, impulsat per l'hospital i que començarà a crear-se el primer quadrimestre de 2018.

Modalitats de participació:

200 € cobert individual (Màxim 5 tiquets) / 2.500€ taula completa (Taula per 10 persones. Consultar contraprestacions) / 5.000€ patrocinador (Consultar contraprestacions. Inclou taula per 10 persones)

Per a reserves:

E-mail: santjoandedeu@interprofit.org