Servei d'Ocupació i Orientació Professional - SOOP - Borsa de Treball i Emprenedoria | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

Saló Bizbarcelona els dies 23 i 24 d’octubre del 2024. Sol·licita la teva entrada gratuïta i exclusiva per a persones col·legiades a l’ICAB!

No et perdis el gran esdeveniment de l’emprenedoria, start-ups, pimes i autònoms que se celebrarà al Pavelló 8 del recinte firal de Montjuïc.

Mon Sep 16 08:00:00 CEST 2024

Entrada gratuïta. Aprofita aquesta oportunitat com a col·legiat/da del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona. Per obtenir-la demana el codi a l’ICAB (soop@icab.cat), accedeix a la pàgina de Registre i introdueix el codi d’invitació (exclusiu per persones col·legiades a l’ICAB).

Per obtenir el codi d’accés gratuït per a col·legiats i col·legiades del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, s’ha de demanar enviant un correu electrònic a soop@icab.cat abans del 22 d’octubre de 2024.

Espai ICAB. Un any més, l’ICAB participa amb un estand propi per atendre i informar la ciutadania sobre la importància de consultar a un/a professional de l’advocacia i estar assessorat amb totes les garanties. També per als nostres col·legiats i col·legiades, s’oferirà resoldre els seus dubtes i es donaran a conèixer els serveis del Col·legi. El SOOP Advocacia Emprenedora estarà present per assessorar a les persones visitants en la creació i/o consolidació empresarial. Si vols fer créixer el teu negoci, projecte o empresa, ens trobaràs a l’estand.

Taules d’assessorament. Durant aquests dos dies, advocats i advocades de l’ICAB oferiran Orientació Jurídica de forma voluntària a totes aquelles persones que ho demanin amb cita prèvia.

Conferència destacada. “Aspectes legals de l’ús de la IA a les empreses”: Organitzada per la Comissió de Prospectives Socioprofessionals de l’ICAB, amb el ponent Eduardo Lopez Román, coordinador a Europa del "Foro Iberoamericano de Derechos Digitales", think-tank en la matèria de Drets Digitals i l'impacte de la IA en iberoamericà. La conferència tindrà lloc el 23 d’octubre a les 13.00 hores al Pavelló 8 del recinte firal de Montjuïc, Sala 3.

No t’ho perdis, demana el codi d’invitació ICAB al soop@icab.cat, accedeix a la Web BIZBARCELONA i descarrega’t el teu passi gratuït.

Networking professional. L’ICAB a través de l’Associació Intercol·legial a la qual pertany, tindrà un espai de Networking professional multisectorial on podràs posar el teu anunci on-line i gratuït i trobar contactes professionals. El dimecres 23 d’octubre de 10.00h a 14.00h a la Sala Networking, empreses i professionals de tots els sectors es reuniran per fer contactes i trobar noves col·laboracions. Es crearà una agenda amb cites programades per a les entrevistes in situ.

Beneficis de la participació:

• Reunions directes amb empreses
  • Nous contactes professionals de qualitat en un únic espai
  • Agenda d’entrevistes personalitzada

Reserva la teva plaça fent clic AQUÍ. Entrevistes, amb agenda personalitzada per a cada participant. Inscripcions fins al 18 d’octubre del 2024.

Workshop Intercol·legial. “10 eines de màrqueting imprescindibles per impulsar amb èxit el teu negoci organitzat per La Intercol·legial, amb el ponent Jepi Alberti. Tindrà lloc el dimecres 23 d’octubre del 2024 a les 12h, al Recinte Montjuïc, Pavelló 8, Sala Workshop 1.

Bizbarcelona, accés gratuït amb acreditació prèvia

Demana el codi d’invitació ICAB al soop@icab.cat

• SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

Inscriu-te a la Fira de l'Ocupació ICAB 2024!

La Fira de l’Ocupació ICAB 2024 estarà oberta al públic el 10 d’octubre de 2024, al Centre de Formació de l’ICAB. L’esdeveniment, que es durà a terme de 10:00 a 17:00 hores, oferirà una àmplia gamma d’oportunitats i serveis per als assistents.
  • Grup de l'Advocacia Jove (GAJ Barcelona) | SOOP - Servei d'Ocupació i Orientació Professional - Borsa de Treball i Emprenedoria

Obertes les inscripcions de l'11a edició del Mentoring, aprofita una oportunitat única

El Mentoring és una iniciativa que té com a finalitat donar un recolzament als joves advocats i advocades que s’inicien en l’exercici de l’advocacia, mirant de trobar solucions als dubtes, necessitats o inquietuds que puguin tenir en el dia a ...
  • Secció de Dret Laboral

El Servei d’Ocupació i Orientació Professional (SOOP) de l’ICAB continua oferint els seus serveis de manera presencial i en línia

Els interessats tenen l’oportunitat de traçar el seu camí cap el futur professional amb el SOOP, que proporciona les eines i el suport necessaris oferts per professionals experts que els acompanyaran en el seu camí cap l’èxit.