Número de colegiat/ada o usuari ICAB / DNI / Email
Sant Raimon de Penyafort

Sant Raimon de Penyafort 2021

En el marc d’un context insòlit, a causa de la COVID-19, la celebració de la festivitat de Sant Raimon de Penyafort 2021 es farà de forma diferent, amb un programa especial on no faltarà la formació on-line de màxim nivell.

13/01/2021

Consulteu el web http://www.santraimon.cat per conèixer el programa complet al detall.

CONCURS DE FOTOGRAFIA

En el marc dels actes de Sant Raimon, s’ha convocat el II Concurs Photograficab, que portarà perl títol Una mirada d’esperança i pretén captar fotografies relacionades amb el sentiment d’esperança tan necessari en aquests moments complexos i que suposen un repte tant per a l’advocacia com per a la societat en general. Podeu participar-hi fins al 15 de gener de 2021.

ESPAI DE REFLEXIÓ

L’Espai de Reflexió de la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort és una trobada periòdica en què experts jurídics i d’altres àmbits de coneixement debaten a l’entorn d’assumptes d’actualitat relacionats amb les finalitats fundacionals. Tindrà lloc el 19 de gener de 2021, a les 19h.

FORMACIÓ PER ZOOM

Els dies 25, 26,27 i 28 de gener de 2021 es faran les tradicionals jornades de formació de Sant Raimon, en aquesta ocasió en forma de webinars on-line. Serà una excel·lent oportunitat per compartir coneixements i estar al dia de l’actualitat jurídica, amb ponències de màxima actualitat.

PREMIS

El lliurament dels Premis Jurídics que anualment convoca l’ICAB i dels que atorguen altres entitats vinculades al Col·legi tindrà lloc el dijous 28 de gener de 2021, a les 18h en l’auditori de la 8a planta de la seu col·legial, amb un aforament limitat a causa de la pandèmia. La sessió es podrà seguir en directe per streaming.

HOMENATGE ALS DIFUNTS

Aquesta edició de Sant Raimon de Penyafort 2021, més que mai, no vol oblidar-se dels companys i companyes que ens han deixat en l’últim any. Per aquest motiu, el 29 de gener de 2021, a les 13h, al Pati de Columnes, s’ha organitzat una cerimònia civil, que serà retransmesa exclusivament via streaming, i, a les 11h, tindrà lloc una missa presencial a la Basílica de Santa Maria del Mar.

WEBINAR INTERNACIONAL

També el divendres 29 de gener de 2021 se celebraran les tradicionals Trobades de Barcelona – Memorial Jacques Henry, organitzades amb la col·laboració de la Federació dels Col·legis d’Advocats d’Europa (FBE), de la qual el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona n’és membre fundador. En aquesta ocasió, es debatrà sobre Fake news i privacitat, perspectiva legal.

SESSIÓ SOLEMNE

I, com a punt i final de Sant Raimon 2021, la Sessió Solemne es farà la tarda del divendres 29 de gener de 2021, com a acte d’homenatge als col·legiats i col·legiades que han complert 50 i 75 anys de col·legiació. Aforament limitat a 52 persones. La sessió es podrà seguir en directe per ZOOM.