Save the Date: Trobades de Barcelona – Memorial Jacques Henry (7–9 de maig)
L’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb la Fédération des Barreaux d’Europe (FBE), celebrarà els propers 7, 8 i 9 de maig una nova edició de les “Trobades de Barcelona – Memorial Jacques Henry”, una cita internacional de referència per al debat jurídic europeu.
Aquesta edició abordarà el tema “Housing Challenges: International Perspectives on Legal Certainty and Social Rights”, centrant-se en els reptes actuals de l’habitatge des d’una perspectiva jurídica internacional. Les sessions tractaran, entre altres qüestions, els enfocaments institucionals i transfronterers de la regulació de l’habitatge i l’evolució dels instruments jurídics per afrontar els desafiaments socials vinculats a aquest àmbit.
El programa també inclourà un International Legal Brunch, dedicat a reflexionar sobre el futur de la professió jurídica, amb especial atenció al benestar de l’advocacia i la visió de les noves generacions de professionals del dret.
Properament s’obriran les inscripcions.
Les persones interessades a rebre informació o manifestar el seu interès poden escriure a: internacional@icab.cat.
menú