Formació Internacional | Departament Internacional ICAB | Secció de Dret Internacional i de la Unió Europea

Seminari ERA el 24 d'abril de 2024. Webinar on-line gratuït sobre Dret Penal Europeu: procediments transfronterers i EAW

Tindrà lloc el 24 d'abril de 2024 sobre el tema de l'EAW, de 15:00 a 18:00 CEST. Participació gratuïta, previ registre al seu web.

Tue Apr 23 03:40:00 CEST 2024

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) va signar un conveni d'agermanament amb l'ERA (Academy of European Law) el 19 de maig de 2011 que determina que ambdues institucions comparteixen un mateix objectiu, promoure el coneixement de la legislació de la Unió Europea entre la professió d'Advocacia, oferint programes de formació en àmbit europeu i fòrums d'intercanvi professional que tracten temes d'actualitat.

En el marc d’aquest conveni, es durà a terme el primer seminari web, que tindrà lloc el 24 d'abril de 2024 sobre el tema de l'EAW, de 15:00 a 18:00 CEST.

La participació és gratuïta per a tots els advocats i advocades, només cal registrar-se a través del seu lloc web: ERA – Academy of European Law > Cross-Border Procedures and the European Arrest Warrant.

Podeu consultar el programa adjunt.