Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | EPJ | Món Jurídic | Alumni EPJ

Si ets Alumni EPJ ICAB, ara pots publicar els teus articles a la revista col·legial "Món Jurídic"

Si ets Alumni EPJ del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) i vols publicar a la revista col·legial “Món Jurídic”, ara pots enviar la teva proposta d’article sobre temes d'actualitat jurídica, escrit en català preferentment, i amb una extensió màxima de 1.000 paraules (2 pàgines en lletra Arial 11) a monjuridic@icab.cat.

Wed Mar 20 00:00:00 CET 2024

Per a cada número, el Consell Assessor de la publicació revisarà els articles rebuts i publicarà aquells que més s'ajustin a la línia editorial de la revista, prioritzant la temàtica tractada i la seva rellevància actual, i valorant especiament la relació del text amb la vida col·legial i/o l’exercici de la professió.

Tots els escrits enviats pels "Alumni" de l'Escola de Pràctica Jurídica hauran d'anar signats amb nom, cognoms i número de col·legiat/da. No seran acceptats pseudònims ni inicials i tampoc es publicaran aquelles redaccions que continguin insults o suposin una vulneració del dret a la intimitat d’un col·legiat/da. Igualment, la revista "Món Jurídic" es reserva el dret a preservar la publicació d’algun dels escrits per raó d’espai i maquetació.

Cal recordar que revista "Món Jurídic" és una publicació periòdica editada per l'ICAB amb la finalitat de ser un mitjà informatiu i d’expressió per als membres de la Corporació; també, per als "Alumni" de l'EPJ.