SolidarICAB

SolidarICAB: Programa 'Aqua Azul' de natació adaptada. Fundació Adapta2

Octubre 2015-Juny 2016
Tue Oct 13 00:00:00 CEST 2015

La finalitat inicial és aconseguir que les persones amb discapacitat que estan en hospitals practiquin esport com a teràpia de rehabilitació i s'integrin socialment.

Aquest projecte té com a objectiu principal millorar la situació sanitària, física, social i laboral de les persones amb discapacitat, perquè amb l'adquisició d'habilitats físiques mitjançant l'esport es puguin integrar.