Comissió de Cultura / Formació | Institucions

Taula rodona ON-LINE: 'La pràctica de la prova en la nova normalitat. Les garanties constitucionals dels judicis telemàtics a la llum de la recent Llei 3/2020 de mesures processals i organitzatives de l'Administració de Justícia'

Tindrà lloc per videostreaming el 29 de setembre de 2020, a les 19h, organitzada per la Secció de Dret Penal del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).
Wed Sep 16 00:00:00 CEST 2020

Hi participaran com a ponents Jorge Navarro Massip, advocat; Carlos Echavarri Paniagua, advocat i diputat de la Junta de Govern de l'ICAB; Berta Armengol Freixes, advocada; i Maria Moreno Vera, advocada.

Moderació a càrrec de Cristina del Alcázar Viladomiu, advocada i secretària de la Secció de Dret Penal de l'ICAB.

INSCRIPCIONS ON-LINE

• Biblioteca | Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort

Espai de Reflexió "El mòbil a les aules i a la vida dels infants”

El Patronat de la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort es complau a convidar-vos a una nova sessió de l’Espai de Reflexió per tractar el tema “El mòbil a les aules i a la vida dels infants”.
  • Comissió de Cultura / Seccions | Secció de Dret Processal

INSCRIPCIONS OBERTES! Curs de Tècnica Probatòria (2024)

La Secció de Dret Processal de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), en col·laboració amb l’Associació de Probàtica i Dret Probatori (ADPD) té obertes les inscripcions per a la 6a edició del Curs de Tècnica Probatòria.
  • Comissió de Cultura / Seccions

L'ICAB obre matrícula per als Cursos d'Anglès Jurídic d'abril 2024

La Comissió de Cultura de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) organitza dos Cursos d'Anglès Jurídic en format modular, de 25 hores cadascun. Pots apuntar-te fins al 25 d'abril de 2024!