Comunicació (Premsa, Web i Món Jurídic) | Màrqueting | Titulars

Tercer episodi del Pòdcast ICAB “Parlem de Dret”: amb el degà de l'ICAB, Jesús M. Sánchez, i la magistrada Mar Serna

La tercera entrega del Pòdcast ICAB, gravat a la Sala de Vistes del Centre de Formació, parla de Dret, dels objectius complerts fins avui per la Junta de Govern del Col·legi i dels nous reptes a què ha de fer front l'advocacia i la societat.

Fri Oct 18 11:28:00 CEST 2024

Nou episodi, i ja en van tres, del Pòdcast de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona: “Parlem de Dret”.  Aquest capítol és una conversa entre el degà de l'ICAB, Jesús M. Sánchez, i la magistrada del Jutjat del Social núm. 23 de Barcelona i exconsellera de Treball, Mar Serna

En aquesta ocasió, els dos ponents conversen sobre Dret, objectius complerts fins avui per la Junta de Govern de l'ICAB i nous reptes que afronta l'advocacia i la societat.

Amb el Pòdcast ICAB, en format vídeo,  l'ICAB vol apropar als col·legiats i col·legiades les reflexions i l’anàlisi d’experts sobre diferents temes d’actualitat jurídica. Cada episodi s'enregistra a la innovadora Sala de Vistes de l’ICAB, situada al Centre de Formació.

VIMEO