Escola de Pràctica Jurídica (EPJ) | Alumni EPJ | Formació ICAB

Vine a la Festa de Presentació de l’Alumni EPJ el 30 de setembre! ÚLTIMES ENTRADES A LA VENDA!

Si vas estudiar a l’Escola de Pràctica Jurídica del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB) i vols conèixer més sobre l’Alumni EPJ, tens una cita el proper 30 de setembre de 2022 a la Festa de Presentació de l’Alumni EPJ! T'hi esperem!

Thu Sep 29 17:00:00 CEST 2022

El divendres 30 de setembre de 2022, de 19 a 22h, la seu col·legial s’engalanarà per a la Festa de Presentació de l’Alumni EPJ, una comunitat amb múltiples avantatges per a antics alumnes de l’Escola de Pràctica Jurídica de l’ICAB, de totes les promocions.

L'acte començarà a les set del vespre amb unes paraules de benvinguda per part del degà de l'ICAB, Jesús M. Sánchez, a tothom. I continuarà amb el testimoni dels exalumnes de l'EPJ Oriol Rusca, advocat i degà emèrit del Col·legi, i de Neus Munté, exconsellera de Presidència de la Generalitat de Catalunya; així com de l'exprofessor Jordi Pina, advocat.

Posteriorment, hi haurà un pica-pica al Pati de Columnes i la Terrassa del Palauet Casades (c/ Mallorca, 283). A més, els i les assistents podran gaudir de l’actuació del grup "BCN Ska Foundation", de l'advocat, professor de l’EPJ i guitarrista Andreu Van den Eynde.

venda de tiquets on-line (ENTRADES individuals)

El preu per als tiquets anticipats és de 8 euros (per a confirmacions abans del 5 de setembre), de 10 euros (per a confirmacions després del 5 de setembre) i de 12 euros (si les entrades s’adquireixen a les taquilles el mateix dia 30).

* Durant l’acte es faran fotografies per part de l’ICAB, de les quals es farà difusió a les xarxes socials i a les publicacions de l'ICAB