WBINCICAC: 'Presentació Projecte per a la Promoció de la Mediació'

Aquest Projecte per a la 'Promoció de la Mediació' es presentarà en un webinar que se celebrarà el proper divendres 9 d’octubre de 2020 d'11:30h a 12:30h, en format on-line, mitjançant de la plataforma 'Go to meeting'.
06/10/2020

El Consell de l’Advocacia Catalana, amb la col·laboració del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, està impulsant un engrescador projecte per promocionar la mediació entre l’advocacia catalana, amb el propòsit de d’informar i fer visible la importància i la millora que suposa la resolució de conflictes per la via de la mediació.

Aquest Projecte per a la 'Promoció de la Mediació' es presentarà en un webinar que se celebrarà el proper divendres 9 d’octubre d'11:30h a 12:30h, en format on-line, mitjançant de la plataforma 'Go to meeting'.

En aquesta presentació participaran:

PRESENTACIÓ:

•        Sr. Xavier Bernadí, Director General de Dret i d’Entitats Jurídiques de la Generalitat de Catalunya
•        Sra. Mª Eugènia Gay, Presidenta del Consell de l’Advocacia Catalana
•        Sra. Marta Martínez, Presidenta de la Comissió de Mediació del Consell
•        Sra. Mercedes Caso, Jutgessa Degana de Barcelona

MODERACIÓ:

•        Sra. Marta Martínez, Presidenta de la Comissió de Mediació del Consell

Funcionament moderació:

-        L’alumnat que es connecti haurà de tenir desconnectada, DURANT TOT EL WBINAR, la càmera i el micròfon del seu PC.
-        L’alumnat haurà de comunicar-se per escrit, via xat.
-        La moderadora seleccionarà les consultes i/o comentaris de l’alumnat, i els plantejarà als conferenciants.

PONENTS:

•        Sra. Pilar Mañé, advocada
•        Sr. Antoni Vidal, advocat i mediador

Inscripció on line:

**** Formació que computa com 1 hora de formació contínua

• Comissió d’Advocats/des Mediadors/es | Mediació

SAVE THE DATE: III Congrés de Mediació i ADR

Els dies 25 i 26 de novembre de 2021 tindrà lloc el III Congrés de Mediació i ADR que se celebrarà a la ciutat de Mataró, organitzat pel Consell de l'Advocacia Catalana.
  • Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Premis i Beques

Presentem la VIII Edició del Premi Dialoga 2021!

La present edició tindrà com a tema central "La gestió de conflictes en temps de Covid-19"
  • Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió Arbitratge

Nou òrgan de direcció de la Comissió d’Arbitratge

De conformitat amb les previsions de l’article 15.6 del Reglament de les comissions de persones col·legiades de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, la Junta de Govern provisional, reunida en sessió de 10 de maig de 2021, ha acordat ...