WbinCICAC - 'Advocacia: incidència en Deontologia, costes, suspensió de terminis i aspectes processals. La mediació, no va amb mi?'

El Consell de l’Advocacia Catalana organitza mitjançant la plataforma digital ZOOM, el proper 30 d’octubre de 2020 d’11.30 a 12.30 hores el WbinCICAC sota el títol: 'Advocacia: incidència en Deontologia, costes, suspensió de terminis i aspectes processals. La mediació, no va amb mi?'.
22/10/2020

Amb la participació de:

Presentació:

• Excma. Sra. Marta Martínez Gellida, Presidenta de la Comissió de Mediació del Consell de l’Advocacia Catalana

Moderació :

• Sra. Susanna Espinosa i Montiel, Advocada i Mediadora.

Ponents:

• Sr. Joan Oset, Vicepresident i Coordinador de la Comissió de Deontologia i Intrusisme de l’ ICAB.
  • Sr. Ignacio Ripol, Advocat i Mediador Mercantil, membre de la Comissió de Mediació de l’ ICAB.
  • Sr. Juan Pablo Correa, Advocat, Àrbitre i Mediador Internacional. Secretari del “Tribunal d’Arbitratge del Principat d’Andorra” (TAPA).

La durada del mateix serà d’una hora. L’assistència a la formació serà acreditada i validada pel Centre ADR de la Generalitat de Catalunya

INSCRIPCIONS GRATUÏTES

• Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Premis i Beques

Presentem la VIII Edició del Premi Dialoga 2021!

La present edició tindrà com a tema central "La gestió de conflictes en temps de Covid-19"
  • Comissió d'Arbitratge | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Comissió Arbitratge

Nou òrgan de direcció de la Comissió d’Arbitratge

De conformitat amb les previsions de l’article 15.6 del Reglament de les comissions de persones col·legiades de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, la Junta de Govern provisional, reunida en sessió de 10 de maig de 2021, ha acordat ...
  • Comissió d'Advocats/des Mediadors/des | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes) | Centre ADR - ICAB (Centre per a la Resolució Alternativa de Conflictes)

Últimes places per al XI Curs d’Arbitratge (ON-LINE) 2021

El curs s’impartirà del 19 d’abril al 31 d’octubre de 2021.