Formació Internacional | Departament Internacional | Departament Internacional ICAB | Formació Internacional

Webinar on-line GRATUÏT de l'ERA per a col·legiats/des ICAB sobre Dret Penal Europeu: Obtenció de proves en procediments transfronterers - 2 de juliol de 2024

L'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) va signar un conveni d'agermanament amb l'ERA (Academy of European Law), que determina que el nostre Col·legi i l'ERA comparteixen un mateix objectiu: promoure el coneixement de la legislació de la Unió Europea entre la professió d'Advocacia i oferir programes de formació a nivell europeu i fòrums d'intercanvi professional que tracten temes d'actualitat.

Wed May 15 14:24:42 CEST 2024

En el marc d'aquest conveni, es durà a terme el segon seminari web, que tindrà lloc el 2 de juliol de 2024 de 15.00 a 18.00 CEST, sobre l'obtenció de proves en procediments transfronterers.

Temes clau:

• Ordre Europea de Recerca (EIO)
  • Proves a través de videoconferència
  • Evidència electrònica

Es rebrà un enllaç amb tots els materials necessaris per al seminari i en finalitzar s'expedirà certificat.

La participació és gratuïta per a tots els advocats. N'hi ha prou amb registrar-se a través del seu lloc web: ERA – Academy of European Law > Taking Evidence in Cross-Border Procedures (Online Application Form).