Conferència on-line: 'Còmput de terminis processals i la seva represa després del cessament de l'estat d'alarma. Les vistes telemàtiques'
Com és sabut el Reial Decret 463/2020 va acordar en la disposició addicional 2a la suspensió dels terminis i actuacions processals no urgents i la seva represa després l'Estat d'Alarma. L'objecte de la conferència és analitzar el nou còmput dels terminis processals a què es refereix l'article 2 de Reial Decret 16/2020, de 28 d'abril, de mesures processals i organitzatives per fer front al COVID-19 en l'àmbit de la Administració de Justícia, així com la celebració de vistes telemàtiques que, amb caràcter preferent, estableix aquesta última resolució en el seu article 19 "sempre que els Jutjats, Tribunals i fiscalies tinguin a la seva disposició els mitjans tècnics necessaris per a això". D'altra banda abordarem els criteris generals aprovats per la Comissió Permanent de Consell General de Poder Judicial per homogeneïtzar les mesures i recomanacions dels Tribunals Superiors de Justícia i els acords adoptats pel TSJ de Catalunya en matèria de suspensió de les actuacions judicials i la seva reactivació .
PRESENTA I MODERA:
Luis Rodríguez Pitarque. Advocat i president de la Secció de Dret Processal de l'ICAB
PONENTS:
Fernando García Molinos. Advocat i secretari de la Secció de Dret Processal de l'ICAB
Beatriz Gil Vallejo. Advocada i vocal de la Secció de Dret Processal de l'ICAB
Les preguntes als ponents de l’acte es podran fer en el xat disponible al sistema de videoconferència, una vegada us connecteu. El moderador de l’acte recollirà les preguntes i les farà al ponent corresponent. Preguem que quan formuleu la pegunta, indiqueu, si teniu preferència, a quin dels ponents voleu formular la vostra pregunta.
En tant que la retransmissió de l’acte és en directe, i amb la finalitat de que es desenvolupi amb la màxima qualitat us preguem que els micròfons dels dispositius a través dels que us connecteu a la sessió estiguin en silenci.
Us informem que la sessió serà gravada, amb la finalitat que estigui disponible posteriorment a la web de l’ICAB per les persones que no es puguin connectar a l’acte el dia i l’hora indicats. Preguem que aquells de vosaltres que no vulgueu que la vostra imatge sigui gravada i reproduïda a través de la web de l’ICAB, us connecteu a la sessió amb la càmera també desactivada.
Finalment, us comuniquem que tant els ponents com l’organitzador de la citada sessió informativa prohibeixen expressament l’enregistrament audiovisual i posterior difusió i exhibició de la seva imatge en qualsevol suport, ja sigui material o electrònic, així com per a la producció, edició i/o emissió o difusió, mitjançant reproducció, íntegra o parcial d’aquesta conferència.
Aquesta prohibició es fa extensible a qualsevol document que sigui annexat a la sessió, amb independència del seu format i suport, com ara fotografies, diapositives, imatges incloses en vídeo, presentacions Power Point o qualsevol altre mitjà d’exhibició o difusió pública sense restricció
Preus
Descripció | Import |
Tots/es | Gratuït |

Conferència on-line: 'Còmput de terminis processals i la seva represa després del cessament de l'estat d'alarma. Les vistes telemàtiques'
Informació general
- 21/05/2020
- ON-LINE
- A les 13 hores
- De pagament
Contacte
-
Formació ICAB - Comissió de Cultura
-
Mallorca, 283 / Mallorca, 281 (Centre de Formació)
08037 Barcelona , Barcelona (Espanya) - 93 601 12 80 / 93 496 18 80
- Fax: 93 215 04 29
- cultura@icab.cat
- formacio@icab.cat
-
Mallorca, 283 / Mallorca, 281 (Centre de Formació)