Logotip professional per a persones col·legiades i societats professionals

SERVEI D'ATENCIÓ COL·LEGIAL

Logotip professional per a persones col·legiades i societats professionals

El Col·legi de l'Advocacia de Barcelona ha creat el logotip professional, un distintiu que identifica els advocats/des exercents de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, fruit de la feina constant de l'ICAB en defensa de l'advocacia barcelonina.

Els logotips professionals, que agrupen sota un mateix distintiu a tots els col·legiats/des exercents de l'ICAB, es constitueixen també com una eina per competir professionalment amb altres operadors professionals que disposen de logotips similars.

Pertànyer a l'ICAB és un fet diferencial que afavoreix a tot el col·lectiu i que n'augmenta el valor com a professional.

Sol·licitud del logotip professional per a societats professionals

Les societats professionals que vulguin disposar del logotip que el Col·legi de l'Advocacia va crear per a elles, han d'enviar la pàgina impresa amb les dades (sol·licitud, la trobareu en PDF, a peu de pàgina) al Servei d’Atenció Col·legial de l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona, mitjançant un fax al 93 487 65 03 o un e-mail a sac@icab.cat.

Comprovades les dades, us remetrem al correu electrònic que ens faciliteu el corresponent logotip de societats professionals per arxiu comprimit de 360kb.

Per a més informació, podeu dirigir-vos al Servei d’Atenció Col·legial, telèfon 93 496 18 80.