Servei d’obtenció d’informes dels accidents de trànsit del cos de Mossos d’Esquadra

Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Davant jutjats i tribunals i AAPP | Tràmits professionals

Descripció del Servei

Servei pel qual els advocats/des de l'Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB), mitjançant l’adhesió al conveni ICAB/Mossos d’Esquadra, amb l’eina ATENEA, podran tramitar telemàticament i directament amb la Policia de Catalunya, les peticions dels informes d’accidents de trànsit.

El termini aproximat de resolució de la seva sol·licitud és de 30 dies.

Tràmits  per a sol·licitar el Servei

Els tràmits que l’advocat/da ha de realitzar per a obtenir el corresponent informe d’accident de trànsit són els següents:

1. L’advocat/da ha d’adherir-se al conveni ICAB/Mossos d’Esquadra, mitjançant la sol·licitud d’adhesió (que adjuntem al peu del document).
  2. Una vegada sigui efectiva l’adhesió, -mitjançant signatura ACA persona física- l’advocat/ada podrà accedir a l’eina ATENEA.
  3. La informació sobre l’eina ATENEA es pot consultar a l’Oficina Virtual de Tràmits de la Generalitat de Catalunya (OVT) a l’adreça: OVT – Accés a la informació dels accidents de trànsit.
  4. ATENEA substitueix el procediment actual de descàrrega d’informes pels accidents de trànsit que s’hagin produït a partir del dia 8 d’abril de 2014.

Enllaços i documents d’interès