Sol·licitar condició de PAE (Punt d'atenció a l’emprenedor) en la Xarxa CIRCE

Servei d'Atenció Col·legial (SAC) | Adhesions, Incripcions i Registres | Tràmits professionals

Sol·licitar condició de PAE (Punt d'atenció a l’emprenedor) en la Xarxa CIRCE

CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE EL MINISTERI D’INDÚSTRIA, TURISME I COMERÇ I L’IL·LUSTRE COL·LEGI D’ADVOCATS DE BARCELONA

Objecte del Conveni

El 14 de juny de 2010 es signa el conveni de col·laboració entre el Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç (Direcció General de Política de la Petita i Mitjana Empresa) i l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Barcelona, pel qual els col·legiats/des d’aquesta  Corporació poden realitzar de forma telemàtica des dels seus despatxos professionals els tràmits per a la constitució d’empreses.

Mitjançant la signatura d’aquest conveni, els advocats/des i les societats professionals (inscrites en el Registre de Societats Professionals) podeu sol·licitar esdevenir PAE (Punt d’atenció a l’emprenedor), i  assessorar als vostres clients a l’hora de constituir i posar en funcionament les seves empreses.

Aquestes actuacions s’emmarquen dintre de la xarxa CIRCE (Centro de Información y Red de Creación de Empresas) i tenen per objecte afavorir la constitució de noves empreses a través d’una xarxa d’oficines denominades PAE.

Funcions del PAE

El PAE té les següents funcions:

•    Iniciar el tràmit administratiu de constitució de la societat mitjançant el Documento Único Electrónico (DUE).
•    Informació i assessorament a les empreses pel que fa a la definició i tramitació telemàtica de les seves iniciatives empresarials i durant els primers anys de la seva activitat.

Tràmits per esdevenir PAE

Per esdevenir punt PAE, cal omplir un formulari, que trobareu en la pàgina web: www.circe.es, en concret en l’enllaç: http://portal.circe.es/es-ES/pait/ConstitucionPAIT/Paginas/ProcedimientoPAEprivado.aspx

Aquest formulari, en què haureu d’especificar el nom del Col·legi professional en què esteu inscrits, s’haurà d’enviar on-line, per la qual cosa necessitareu disposar del corresponent certificat digital.