Escola de Pràctica Jurídica (EPJ)

4a edició del Triangular d’Universitats el 6 de maig de 2022

El Col·legi de l’Advocacia de Barcelona celebrarà el 6 de maig de 2022, a les 15.30h, la 4a edició del Triangular d’Universitats amb la col·laboració de la UPF Barcelona School of Manegement (UPF – BSM), la Universitat de Barcelona (UB) i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) amb l’objectiu de posar en pràctica els coneixements adquirits durant el Màster d’Accés a l’Advocacia, però també per enfrontar-se a un judici real.

Es consolida d’aquesta manera aquest “Moot Court” universitari, és a dir, la simulació de judicis on competeixen diferents equips d’estudiants amb l’objectiu de posar de manifest les capacitats i habilitats dels/de les alumnes que hi participen, els quals es convertiran en futurs advocats i advocades.

El triangular està formado per una primera ronda, una segona i una final presidides per jutges en les àrees de Civil i Penal. L'alumnat té l'oportunitat de fer el rol d’advocat, així com de testimoni, perit, mosso, etc.

Aquests “judicis” s’organitzen en grups de 4 a 6 persones cadascú; i cada universitat presenta dos grups  en cada àrea.

Els guanyadors/es del primer i segon premi reben un bonus que poden gastar en formació a l’ICAB, i que està patrocinat per Alter Mútua. El tercer rep codis/llibres de la Biblioteca de l'ICAB.

Escola de Pràctica Jurídica (EPJ)

4a edició del Triangular d’Universitats el 6 de maig de 2022

Informació general