Comissió de Drets de les Persones amb Discapacitats | Discapacitat | Associació Intercol·legial

Acte de presentació del Decàleg Intercol·legial de Compromisos en l’àmbit de la discapacitat

El Grup de Treball Intercol·legial sobre Discapacitat ha elaborat un Decàleg Intercol·legial de Compromisos en l’àmbit de la Discapacitat amb l’objectiu de promoure accions i programes que impulsin la plena inclusió de les persones amb qualsevol tipus de discapacitat en el món col·legial i professional.

Mon Nov 27 13:02:00 CET 2023

Aquest Decàleg vol ser un full de ruta obert que s’incorpori i es desenvolupi progressivament dintre de l’agenda dels col·legis professionals com a eina per avançar cap a una vida professional de plena inclusió.

En el marc de la commemoració del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat (3 de desembre), el proper 29 de novembre de 2023, a les 18h,  tindrà lloc a la Sala d’Actes del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (Plaça Nova 5, Barcelona) l’Acte de Presentació del Decàleg Intercol·legial de Compromisos en l’àmbit de la Discapacitat.

Cal confirmar assistència a: intercat@icab.cat