Associació Intercol·legial | Notes de Premsa

Convocatòria de premsa: La Intercol·legial Jove es presentarà a l’ICAB per visibilitzar els joves professionals i promoure nous espais de debat, reflexió i col·laboració entre aquest col·lectiu

Serà el  proper dimecres 3 d’abril, a les 19h, a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona

Mon Mar 25 16:51:24 CET 2024

L’Associació Intercol·legial de Col·legis Professionals de Catalunya presentarà el proper dimecres, 3 d’abril, a les 19h, la Intercol·legial Jove, una agrupació que englobarà representants joves de les corporacions professionals membres d’aquesta associació conformada per més de 100 col·legis professionals de Catalunya. Serà en el marc d’un acte que tindrà lloc a la seu del Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB).

El president de la Intercol·legial i degà de l’ICAB, Jesús M. Sánchez, presidirà l’acte on intervindrà Mª Eugènia Gay, segona Tinenta d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona i posteriorment Alexander Salvador, president de la Intercol·legial Jove i del Grup de l’Advocacia Jove de l’ICAB, donarà a conèixer la finalitat de la posada en marxa d’aquesta iniciativa.

Tot seguit s’iniciarà el diàleg titulat “Futur dels Joves en els col·legis professionals” on sota la moderació d’Alexander Salvador intervindran Rita Giménez, vicepresidenta de la Intercol·legial Jove i representant del Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya; Jaume Pla, vicepresident de la Intercol·legial Jove i representant del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya; Abraham Orriols, vicepresident de la Intercol·legial Jove i representant del Col·legi de Periodistes de Catalunya; i Maria Ollé, vocal de la Intercol·legial Jove i representant del Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya.

La cloenda anirà a càrrec de Carles Campuzano, conseller de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya.

Acte: Presentació de la Intercol·legial Jove
Dia i hora: 3 d’abril del 2024, a les 19h
Lloc: Col·legi de l’Advocacia de Barcelona

Els mitjans interessants en assistir a aquest acte han d’acreditar-se prèviament via email: comunicacio@icab.cat

Què és l’Associació Intercol∙legial

L’Associació Intercol∙legial, que representa més de 100 col∙legis professionals amb més de 250.000 col∙legiats/des de tots els àmbits professionals, va néixer amb la voluntat de reforçar la projecció social dels col∙legis professionals, impulsar iniciatives d’interès comú, actuar com a interlocutora amb les Administracions i estudiar qüestions que afecten el col∙lectiu, independentment del sector al qual pertanyin. El 28 d’abril de 2021 la Intercol·legial va complir 10 anys des de la seva constitució com a Associació.